دوستم بدار شاید فردایی نباشد!!!!!!!!!!!
شاید آرام تر میشدم
فقط و فقط ……..
اگر میفهمیدی…..
حرفهایم به همین راحتی که می خوانی
نــــوشته نشده اند!!


دوستم بدار شاید فردایی نباشد!!!!!!!!!!!

 

 


زندگی شطرنج دنیا و دل است

قصه ی پر رنج صدها مشکل است 

شاه دل کیش هوسها می شود

پای اسب آرزوها در گل است

فیل بخت ما عجب کج می رود

در سر ما بس خیالی باطل است

ما نسنجیده پی فرزین او

غافل از اینکه حریفی قابل است

مهره های عمر من نیمش برفت

 
 
مهره های او تمامش کامل است
 


 

کاش غاز چرانی بودیم

 

در ناکجا آبادی

 

دور بودیم از این وحشت شب و روز

 

گم بودیم از تاریکی آدمهای امروزی

 

ساده

 

بی دغدغه

 

همدم مان همان غازها بودند و بس ...

 


فکر کنم هنگ کرده باید ریستش کنم!!!

 



 

خدایا.......

دستانم خالی اند ودلم غرق در آرزوها............

یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان.............

یا دلم را از آرزوهای دست نیافتنی خالی کن................

 


اگر روزي دلت لبريز غم بود

گزارت بر مزار كهنه ام بود

بگو اين بي نصيب خفته در خاك

يه روزي عاشق و ديوانه ام بود


  از تمام عشقمان، فاصله اش سهم من است

هرکجا می روم از قصّه ی عشقی سخن است

چاره ای نیست! به رویای تو عادت دارم!

 


گریه کردم که بدانی زندگی بی غم نمیشه...


  به سلامتي آس و پاسي كه وقتي گفت عشق چهار حرفه

 

                 همه مسخرش ميكردن ولي برگشت و گفت ر ف ي ق عشقه..!!

اگه صدامو ميشنوي ديگه ازم جدا نشو


دنيا بهم وفا نكرد تو ديگه بي وفا نشو..

 



  زیباترین حکمت دوستی ، به یاد هم بودن است ، نه در کنار هم بودن..


نظرات شما عزیزان:

ثریا
ساعت11:56---19 اسفند 1393
سلام دوستا عزیز این دنیاقانونش همینه دوست داشت باشی اخرش پرتت میکنن بیرون دوست هم نداشته باشی باازم میندازن بیرون پس بایدهرکس فکرخودش باشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: عشق من ، ،
برچسب‌ها: عاشقانه ها"عشق"لبخندتو"غم ,

تاريخ : سه شنبه 19 اسفند 1393 ا 2:51 نويسنده : یوسف شمس الدینی ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.